onsdag 15 februari 2012

Porschejävel...

Skulle idag ha åkt på fönstershopping med min vän Cindy,
till DSW (Designer Shoes Warehouse),
en köksinredningsbutik o naturligtvis Starbucks.
Men hon var tvungen att åka med sonen till tandläkaren,
 i Miami,
 det tar minst en timme dit,
kunde inte riktigt fatta varför dit...

Istället blev det spisen o tvätten.
 Drog igång en Bolognese på benfria ribs
 som ska koka i 4-5 timmar i rödvin.
 Om det bli så bra som jag hoppas så återkommer jag om det!
Efter en timme...ja titta...


 Här ser ni min lilla hörna i köket med oljor o vinäger mm,
 har en lite vakande ängel där
som jag fick av en mycket rar kund
 innan jag sålde mitt företag, tack snälla Eva Asp!



  Ikväll ska vi rodda ihop skjuts till både tennis o hockey,
 samtidigt,
 hade allt varit som vanligt hade det inte varit några problem.
 Men Porschejäveln startar ju inte,
 det NYA batteriet vill liksom inte.
 Hade inte min cykel blivit stulen för 2 år sedan
 hade Melvin o jag gärna cyklat ner,
 det tar typ 10 min då vi har tennisbanorna på vårt område.

 Ska nog kolla med Gabbi om han vill vara med på bild ikväll med Melvin.
Han är en störtskön kille från Argentina
som har tennisträningen ihop med hans fru Julie,
 oxå hon från Argentina.
 Han brukar sköta press för USA på tennisturneringarna
 o är polare med Nadal o gänget
(får skriva så eftersom jag inte kan så himla många fler tennis-namn!).
 Han pratar väääääldigt mycket...

Jag har inte riktigt hittat en bra hårfrissa här än,
 jag har bara hittat dåliga,
o det verkar finnas många dåliga.
 De kan verkligen inte klippa,
det ser ut som jag gjort det själv.
 Jag saknar min Anna, min frissa-Anna, hon är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar