lördag 25 februari 2012

HJÄLP!!!!!

Jag har ett monster i mitt hus, ta bort henne!
Hur i alla världen kan en söt liten 4-årig flicka förändras så snabbt 
från prinsessa till monster?
Jag ryckte ut igår som barnvakt åt min bästa väns barn.
 De som ska flytta till Tyskland, pappan skulle avtackas på restaurang 
o mamma fick följa med. Hon vägrar smaka frukosten, ska bara äta degig macka,
o så funkar det inte i vårt hus. Hon är "grounded" i Melvins rum "for life",
 eller åtminstone till hon blir hämtad!

Melvin tränade tennis igår, här med hans tränare Gabbi.


Melvin är snart redo för att ta privatlektioner med Gabbi,
 ihop med hans tenniskompis Casey,
 så då blir det väl halvprivat kanske...

Vi fortsatte packningen till Tyskland igår, men före det åkte jag till Sawgrass Mills Mall o Marshalls för att köpa en ny resväska till dem, de behövde fler. Men jag tror det blev fel, så de byter nog den!

Tog en tur förbi:


ja, gissa vad det är? Det börjar på I o slutar på KEA.
 Men de hade fortfarande inte nå Kalles, 
dock har de importerade frysta räkor o fryst lax i bitar.
 WHY?

Idag tänkte jag inviga våren med en dag vid poolen i solen
 o kanske få lite Floridafärg på mina Skandinavienbleka ben,
 men solen "lyser" med sin frånvaro! Typiskt!

Ha en "fabulous" helg!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar