onsdag 29 februari 2012

Jordgubbar...

Jag började som vanligt min dag på gymmet,
åkte hem o hittade dessa i kylen:


Kaffe, lite havre o dessa ljuvliga gubbar,
satt som ett smäck!

Idag kom det oundvikliga, fam Shea åker till Tyskland.
Jag hämtade Melvin kl 11 på skolan, vi åkte direkt till deras tomma hus.
Förutom deras bagage, 9 väskor, lika som vi, plus  handbagage 4 st.
 2 lekande barn, 2 stressade vuxna.
Jag packade ner det sista kläderna o omfördelade lite,
några väskor var ju såklart alldeles för tunga.


Barnen redo i bilen!


O mamma o pappa redo, Mike o Cindy.
See you in Germany!!!

Igår åkte jag o Melvin för att hämta dem,
 de behövde en liten paus. Vi åkte till
Cold Stone!


Jag är glad för deras skull,
ett äventyr väntar dem,
 men ledsen för vår skull...

Som "icing on the cake" är det mulet o grått väder ute oxå.
Så jag ska gå o sätta mej i min favvo fåtölj o göra ingenting.
(snyft, snyft, snyft...)

Imorgon är en ny dag, that's for sure!

kram














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar