torsdag 29 mars 2012

Vakna 4.40!!!

Vilken dag!
Väckte Oscar kl 4.50, det var dags för skolresa.
Han har nog aldrig klätt sej så fort.
Spänd av förväntan kunde han inte känna sej hungrig.
Han tackade nej till mackan, åt bara yoghurt
med banan o jordgubbar.
Han o jag, liksom, kan ju äta frukost...
...när som helst.
Skulle vara på skolan 5.30.
Mörkt ute, mysigt, massor med femmor
i cafeterian. Alla i likadana t-shirts, orange med
grön splat på.


Jag bad Mr Popp skicka en bild från Disney.

När jag sagt hej då åkte jag till LA Fitness.
 Var ju lika bra när jag ändå var gång.
Klev innanför dörrarna kl 5.45!!
Hur mycket folk som helst.
Kom hem lagom till jag skulle väcka
Melvin.

Melvin, Claes o Brad
åkte på eftermiddagen iväg till
Boomers, igen.

Själv hittade jag en ny hörna,


Kvällssol, kl är 18, supernice!


Detta är inte vad jag ville ha, jag ville ha en iskall Bud Light
o en fet skål med Sour Cream Lays chips.
Meeeeen, det här fick väl duga...

kram







2 kommentarer:

  1. Jessica Johansson29 mars 2012 kl. 22:25

    Femmor? Menar du att Oscar går i femman där nere?
    Hur är vädret i Florida kring jul?

    Härligt med solsken och VARMT kl 18 på kvällen!!

    Duktig du är som tränar så mycket!!:)

    Hälsa familjen!
    //Jessica

    SvaraRadera
  2. Japp, Oscar går i femman o ska börja ny skola i höst-middle school.
    Julen här kan vara sval, ibland bara 15-18 grader o 16 i poolen. Det är inget jag skulle betala 1000tals kr för o förvänta mej sommarsemester.

    Kram

    SvaraRadera