tisdag 13 mars 2012

Lite bilder...

En strand norr om Miami.

 Killarna äter cupcakes på sin första skoldans.

Melvin o Ariel bakar bullar.

Claes lurade iväg oss bilintresserade söderut!

Animal Kingdom i Orlando.

Sea World, tror jag.

Sleep over med killarna,
Ryan, Oscar, Brad o Joey.

Melvin ritade en teckning i skolan, fröken skrev en
lapp hem o tyckte den var olämplig!
What? Really?
Ja just det, den skulle handla om varma färger...

Jag följde med Melvins klass på utflykt. Här med
Shayla, så söt!

Oscar blev bjuden till Legoland av Alec på
hans födelsedag.

Miami Seaquarium.

Poolparty hemma.


kram








2 kommentarer:

  1. Hallå där,
    gick in på din profil. Började skratta högt för mig själv när jag läste din kommentar...
    JAPP nu ska lyxfrun ut och resa (biljetten billigare än att åka till göteborg=)
    Blir så glad när jag liksom känner igen en del av er som kommenterar trots att jag inte känner er. Om du förstår vad jag menar?
    Jag blir GLAD och mitt hjärta blir varmt.
    nu ska jag sätta mig i solen en kort stund innan färdtjänst kommer. Ska till Astrid Lindgrens med Joel. Soliga hälsningar från "lyxfrun" Elisabeth
    KRAAAAAAAAAAAAAMM

    SvaraRadera
  2. förresten HÄRLIGA BILDER på din blogg.
    kram 2 kommer här.

    SvaraRadera