fredag 23 mars 2012

Monstergubbar...

Den ena är värre än den andra!
Kolla bara här


Jag la  min Iphone bredvid så ni förstår!

Idag, fredag, har Oscar o Melvin hockey o
tennis direkt efter skolan. Oscar i Lighthousepoint
o Melvin inne på vårt område.

Oscar o Claes har blivit bjudna på kvällens Panthers match av
deras vänner, Mike o Vincent. Nja, kanske inte Oscars vän,
 men de har spelat hockey ihop. Men Mike är Claes vän ialla fall!

Melvin o jag ska gå på bio.
Lorax eller Journey 2.

Av olika anledningar har jag städat ur ställen
som har fått varit orörda sedan vi flyttade hit.
Förrådet under trappan har i 2 års tid inte haft nåt golv,
 ialla fall har man inte kunnat se det pga alla skor.
Men nu är det ordning!

Städskrubben, likadan, inga skor men olika saker
sedan påsken 2009!
Men nu är det ordning!

Jag känner mej nöjd, jag kan ta helg...

Jag inleder med en promenad i solen,

adios amigos











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar