onsdag 7 mars 2012

Kakdeg!

Japp, det var en jäkla tidning jag köpte!
Helt i min smak,
det var :
"Chocolate issue"
(Choklad nummer)

50 olika brownies o alla sorters
chocolate chip cookies.


Detta ska bli "chewy chocolate chip cookies". Mina favvisar.
Om det blir bra (duh!) så får ni receptet!
Jag bakar dem imorgon.

Melvin ska äta bakad potatis i skolan på
lunchen på fredag o vissa föräldrar skickar med
tillbehör som bacon bitar, creme fraiche, ost,
broccoli mm.
Istället för att skicka med vanlig lunch
så ska jag skicka med dryck o en efterrätt-
cookies!!

Kom just hem från info möte om
summer camp.
Det låter kanonbra, simning varje dag,
utflykt en gång i veckan, bowling, biobesök,
en massa roligheter.
För den nätta kostnaden av
$135/vecka
(ca 945 kr).
Vi får fundera på det...

Imorgon är sista hockeyträningen för
Oscars "travel" lag för säsongen.
Det avslutas med match,
barn mot föräldrar/tränare/syskon.
Synd att jag inte har utrustning...

2 skoldagar kvar till spring break!

kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar