tisdag 27 mars 2012

doktor, tandläkare-check

Cellprovtagning-check
Mammografi-check
Kolesterol-check
Barnens tandkontroll-check

Pust, nu vill jag inte kolla mera. Men inga hål i barnens
tänder i alla fall. Men en ny tid bokad för storebror
för koll till tandställning!
Moahahahaha-"been there, done that,
ain't doin' it
again!

Tog en röjrunda på baksidan idag.
Allt tyg möglar ju här i fukten, så våra
utedynor ser hemska ut.
Tog bort mattan som vi hade under
möblerna. Det såg så  himla omysigt ut, innan.
Nu hittade jag gardiner som vi hade i
Sverige o drog dem över dynorna på
öronlappsfåtöljerna, blev fräscht!
Väldigt blommigt.


 Anjas krukväxt får vara med!

Imorgon fyller jag 1 år!
Då ska jag ha kalas o bjuda in min granne Socks.
Hon är svart o vit o har inga hörntänder.
Hon brukar gå förbi hos mej varje dag o retas
för jag  får inte vara ute!
Jabb, krok..

 ...vänta...

 ...men gå inte...staaaannaaa...


kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar