tisdag 17 april 2012

Doritos+Tacos=mmm...

Vill tillägna första delen till Roffa, alias Lillroffa.
Det han inte vet om Taco Bell, finns inte.


Ja Uffe, det var gott, asgott!
(hehehehehehehe)

Sitter här o följer elitseriehockeyfinalspel,
Brynäs mot Skellefteå.
På gammalt hederligt vis via radion.
En minut före ligger Aftonbladets rapportering.
Heja Brynäs!!

Igår spelade Oscars ena lag 2 matcher, 2 x 20 min nonstop.
De heter Donkeys!
De vann stort båda matcherna,
10-4 o 10-5 tror jag.
Oscar gjorde mål!

Han gjorde oxå mål i helgen, när han spelade med
det andra laget, men det såg inte jag!

I helgen har jag kurerat mej o tagit det lugnt.
Claes har varit ute o åkt inlines,
o nästan blivit påkörd.
En mörk Honda som körde så han fick kasta sej
på marken. Efter det så tog han faktiskt på
sej en hjälm. Reflexväst hade han redan.
Men tydligen så hjälpte inte det!

Sådärja, hämtat barnen vid bussen
o Brynäs har tagit ledningen!
Kom igeeeeeen!

kram



1 kommentar:

  1. ah.. fy fan, du har provat nu åååååååååååååååå, jag vill också ha.... // Roffa

    SvaraRadera